Zákaznická podpora
CareLink Assist
Důležité upozornění před tím, než spustíte a povolíte vzdálený přístup prostřednictvím “GoToAssist”
Vážený kliente, vezměte, prosím, na vědomí, že zadáním unikátního kódu a jeho následným potvrzením tlačítkem “OK” spustíte a povolíte společnosti Medtronic vzdálený přístup k Vašemu počítači prostřednictvím aplikace „GoToAssist“.
Během této doby, kdy bude vzdálený přístup povolen, bude našemu odpovědnému zaměstnanci zveřejněn obsah a vzhled Vaší obrazovky a bude mu umožněno prostřednictvím myši a klávesnice provádět na Vašem počítači úkony. Proto si Vám dovolujeme doporučit a požádat Vás, abyste před započetím uzavřel veškeré programy či dokumenty, jež mohou obsahovat osobní či soukromé informace.
Vzdálený přístup je zřízen výhradně za účelem prověření stavu Vašeho počítače, resp. jeho nastavení, a to tak, abychom mohli k Vaší plné spokojenosti vyřešit softwarové problémy, se kterými se potýkáte.
Za tímto účelem si vyhrazujeme právo spouštět programy, měnit nastavení počítače a software či instalovat/odinstalovat programy nutné k vyřešení daných problémů. Současně Vás tímto ujišťujeme, že nebudeme zobrazovat či zpřístupňovat žádné další dokumenty, vyjma těch, které se dotýkají či souvisí se software společnosti Medtronic.
NÁSLEDUJÍCÍ
Pomoc a podpora: glukometry komunikující s inzulínovými pumpami MiniMed
Správné měření krevní glukózy, baterie, zákaznická podpora spol. Ascensia Diabetes Care